Monday, December 29, 2014

Underground Jayllytaa




بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

p/s: Sebelum tu terima kasih pada yang sabar dan setia menanti reply emel dari saya mengenai #2 DIY BUKU YASIN ada yang sampai dah terlepas majlis nye baru saya terhengeh-hengeh reply. Maafkan saya..aihh nak tolong orang tapi lagi reply lambat -,-'












Koranggggggg....!!!!!!
malu la nak cakap



Saya dengan rasminya dah ada produk atas jenama blog kesayangan saya sendiri JAYLLYTAA Enterprise. Alhamdullilah. Saya buat produk atas dasar minat pada jenis-jenis kain ni. Warna-warna dia buat saya uhhhhh boleh lupe jap kerja dekat Office yang bergunung. Eh?!





Even just buat atas dasar minat tapi kita ni buat dengan penuh tekun dan seriuss mak enot okay! Jangan pikir kita nak duit je. Tak baik tau. Jayllytaa lebih dikenali di underground jewrrr uolls. Takda lah target nak famous amous sangat kan. Tapi cita-cita mesti mau terbang tinggi. 






Alhamdullilah tak sampai seminggu stock yang ada tinggal beberapa helai je yang tinggal.. See underground nye kawan-kawan sungguh padu sokongan dorang. Ko ghase? Nangis la macam ni. Sebab Jayllytaa produce quantity yang sedikit but high quality and variety color.  












To be continue.. Tengok pic la pulak korang bukan nak baca pon.. Eh?! sentap!





























Ouhh lupa cakap kita ni jual shawl. Nampak tak label tag yang malu-malu anak kangaroo nak tunjuk kan diri.












Shawl yang kita pakai ni nude color 














panjang dia 2 meter jangan risau mesti boleh lilit ikut creativity uolls. Jangan sampai tersalah lilit terbelit lain pulak sudah!

















Ni la masalahnya kenapa underground sebab kita malu la nak jadi model untuk uolss ni. Aihhh segan nya kita......!!!!! Pagar berkunci la pulak, ko main kan aku eh pagar?!











alamakkkkkkk ada orang, pandang depan cepattttt!!!














okayyyy line clear!! DIVA cikedd! GRR!



















Credit Pic to my one and only! Sekejap je ajar sepantas halilintar dia faham.. Klik, klik, klik sampai non stop dia klik.. hahah! Good Jobs B!











Doakan kita tau uolls. Nanti next kita update warna dan details. Alaa kita tau korang tak tanya kita memang kuat membebel pOnnn. -,-'









tapi untuk cepat ley skodeng kita kat IG or page FB Jayllytaa 









Bye!




* post ni dah lama ada dalam draft terbuku.




*update : kita tak sampai hati nak post apa-apa lagi buat masa sekarang bagi menghormati apa yang terjadi di negara kita sekarang.





6 comments:

Unknown said...

Nice color 😀

lydzar.com

Jayllytaa said...

Alhamdullilah.. Thanks

EIKA said...

salam sis...try nak email u tapi x jumpa plak email u.Blh x nak pdf yasin tu?

EIKA said...

salam sis...try nak email u tapi x jumpa plak email u.Blh x nak pdf yasin tu?

a wanderer.... said...

salam ms


saya juga berminat nak dptkan softcopy yasin tersebut.
boleh emailkan pada dzuan03@gmail.com ?

Terima kasih banyak ms

-duan-

Jayllytaa said...

Assalamualaikum semua. First of all sy minta maaf sangat atas kelewatan membaca komen anda semua. Bagi yang ada tingalkan emel saya akan memberi artwork yasin tersebut melalui emel sorang2 ye. Yang mana tak tinggalkan emel in syaa Allah saya akan buat new entry blog untuk memudahkan awak semua direct download dari link yang diberi. Mohon maaf atas kelewatan yang tidak sengaja ini. :(